خرید ظروف پت
نوشته شده توسط : zoroufpet

خرید ظروف پت در ایران

هنگامی که ظروف پت را به صورت عمده خریداری می کنید می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید زیرا این ظرف ها به راحتی در اندازه ها و رنگ های متنوع و متناسب با نیاز های شما موجود هستند. ظروف پت شفافیت شیشه دارند اما سبک ، ارزان تر از ظروف دیگر هستند و بیشتر از هر زمان دیگری تقاضا دارند. آن ها همچنین برای بسیاری از محصولات مایع از جمله محصولات خانگی ، لوازم آرایشی ، مواد آرایشی ، دارویی ، شیمیایی و صنعتی استفاده می شود.

ظروف پت چیست ؟

ظروف پت همچنین به اختصار PETE نام عمومی پلی اتیلن ترفتالات است ، پلاستیکی شفاف ، محکم و سبک متعلق به خانواده پلی استر است . پت PET (همچنین به اختصار PETE) مخفف پلی اتیلن ترفتالات ، که نام شیمیایی پلی استر است.

تاریخچه ظروف پت

پت اولین بار در اواسط دهه 1940 در آمریکای شمالی توسط شیمی دانان DuPont در جستجوی الیاف مصنوعی جدید کشف شد. بعدا این شیمی دانان فیبر پت خود را با نام “Dacron” نامگذاری کردند. امروزه بیش از نیمی از الیاف مصنوعی جهان از پت ساخته شده است ، که برای کاربردهای الیاف یا پارچه استفاده می شود که به آن پلی استر می گویند. هنگامی که برای ظروف و اهداف دیگر استفاده می شود ، به آن رزین پت یا پت می گویند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

خرید ظروف پت





:: برچسب‌ها: ظروف پت , خرید ظروف پت , پت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: